Med en bokningspanel från Crestron får du snabbt och smidigt en överblick av organisationens mötesrum vilket gör det enkelt att hitta ett ledigt rum och påbörja ett möte. Rummet kan bokas via datorn, telefonen eller direkt på panelen och synkas med organisationens kalendersystem som t.ex. Microsoft 365 och Exchange. Med Crestrons bokningspaneler har du även möjlighet att få ut relevant användarstatistik för alla dina rum, oavsett om de finns lokalt, runt om i landet eller över hela världen. Dessutom kan bokningspanelerna konfigureras för att stödja olika plattformar som t.ex. Crestron Native, Microsoft Teams, Zoom och Ask Cody.
Om bokningspanelen är konfigurerad för Microsoft Teams utseende förstärks enhetligheten med ett MTR-system inne i rummet. Bokar du mötet via Teamspanelen utanför rummet blir det automatiskt ett Teamsmöte som då synkas med MTR-systemet i rummet. När mötet startar skiftar panelen till rött och ditt möte dyker upp på skärmen inne i mötesrummet. Väl i rummet ansluter du direkt på bordspanelen och bjuder in dina deltagare så är du igång. Enkelt, tydligt och bekvämt.
Bokningspanelerna finns i olika storlekar och modeller och här tillkommer inga månadsavgifter:
Bokningspaneler
Bokningspaneler förkonfigurerade för Teams
Bokningspanel för skrivbord
Vi har flera tillbehör i form av väggskyltar, takskyltar och väggindikatorer för att synliggöra rummets tillgänglighet. Det går även bra att kombinera två typer av indikatorer till samma bokningspanel för extra tydlighet. Panelerna finns för både infällt- och utanpåliggande montage samt nu även för skrivbordsplanering. Vill du veta mer om våra bokningspaneler är du varmt välkommen att kontakta någon av våra säljare på 054-444 2030.
Läs mer
Läs mer
Läs mer
Läs mer